Descoperiți cum să gestionați durerea articulară în mod natural

0
553
Descoperiți cum să gestionați durerea articulară în mod natural

Există mai multe moduri de a gestiona în comun inflamația disconfort, precum și a obține reducerea durere. Nici un singur tratament este asigurat pentru a produce integral, precum și regulate scutire de la dureri de multe ori, aveți nevoie de o combinație de tehnici. Și ați putea avea nevoie pentru a include sau de a opri un tratament treptat ca problema ta se schimbă.

S-ar putea obține disconfort remediu pentru over-the-counter medicamente, cum ar fi aspirina, acetaminofen (Paracetamol), ibuprofenul (Advil, Motrin) sau naproxen (Aleve). Sau medicul dumneavoastră vă poate recomanda un mai puternic medicament dacă nu funcționează. Totuși, ai putea avea efecte secundare sau droguri, nu a putut da total reducere pentru tine. Aici sunt alte tehnici de dovedit, puteți încerca pentru a calma inflamația articulațiilor durere în plus față de tablete precum și clinice de terapii.

Ameliorarea naturală a durerii pentru artrită

Ameliorarea naturală a durerii pentru artrităInvata despre dureri de artrita. Cunoașterea este putere. Afla tot ce se poate în jurul valorii de disconfort terapii, care sunt oferite pentru tine. Cele mai multe te recunosc, o puteți face mult mai multe. Face durerea ta o prioritate la medicul dumneavoastră și prietenii și familia, astfel încât acestea pot sustine. Nu încerca să-l greu. Discutați cu medicul dumneavoastră dacă durerea se schimbă sau se agravează.

Mananca bine. Să rămână la fel de sănătos ca posibil, da corpul tau cea mai buna hrana de care are nevoie. Puteți începe a face mult mai sanatoase alimente selecții de azi. Mai degrabă decât chips-uri de cartofi, ia un măr, precum și un pumn de nuci pentru a trata mai departe.

Pentru a îmbunătăți postura ta. Poziție bună poate evita, în viitor, inflamatii articulare durere. De ani de a face sus pentru dureri de genunchi poate duce la o durere de șold sau de glezna. Ieșită zona abdominală ulterioare pot declanșa redus gât și dureri de spate, ca poate criză peste într-un scaun de birou. Vorbesc cu un fizioterapeut. Un terapeut fizic poate observa exact cum ai sta, sta și, de asemenea, de mers pe jos și educa cum să reglați poziția dumneavoastră astfel încât să puteți muta cu mai puțină durere!

Menține activ. Normal exercițiu întărește masa musculara, care susține articulațiile și crește flexibilitatea, precum și echilibru. Pentru a începe, încercați 20, de o jumătate de oră plimbare de 4 ori pe săptămână. Dacă ești nou să-și exercite, un fizioterapeut poate sugera corespunzătoare activităților care vor spori cu siguranță tenacitate precum și gama de activitate.

Pauză. Echilibru de sarcină cu perioadele de repaus. Restul poate ajuta la reducerea umflarea. Dacă aveți nevoie să ia timp pentru a vă relaxa întregul corp de odihnă pentru 15 minute. Sau permite un anumit comun pentru restul prin utilizarea unui suport sau atela. Permițându-vă împrospăta mental și fizic poate reduce inflamarea articulatiilor durerii, precum și să aducă înapoi la putere.

Încălzirea țesuturilor ameliorează inflamația articulațiilor durere prin creșterea circulația sângelui în zonele afectate, care reduce umflarea, lovituri înapoi limitat țesuturile musculare și elimină deșeurile elemente, cum ar fi acidul lactic, care provoacă rigiditate și durere. Frigul reduce fluxul de sange pentru a reduce umflarea, incetineste transmiterea semnalelor de durere prin nervi, precum și previne inflamatorii produse chimice!

A lua o baie confortabil poate aduce prompt disconfortul alinare pentru durerea și rigiditatea articulațiilor. Dacă aveți respiratorii sau probleme cardiace care s-ar putea menține la utilizarea confortabilă terapie cu apă, sau dacă sunteți mai în vârstă decât 70 (pe masura ce imbatranim, corpul nostru nu controlează căldura prea), discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a încerca această metodă. Deci, mâinile sau picioarele sunt influențate, puteți încerca înmuiere-le într-o cadă de baie confortabil cu apă!

Durere la genunchi-diagnostic și tratament

Durere la genunchi-diagnostic și tratamentCald pad. Electric fierbinte pad sunt o selecție excelentă pentru atenuarea mai mici dureri de spate, dureri de gât, dureri în genunchi și diverse alte componente de caroserie. Fi sigur de a adera la direcțiile de utilizare a opri arsuri. Nu face uz de masurare de-a lungul cu căldură de inducere lotiuni. Încercați microunde tampoane sau cald pad cu automate întrerupătoare în instanță că ațipesc.

Capacul cald. Nivel scăzut de căldură constantă capacele pot fi îndurat diferite părți ale corpului, format din gât, braț comun, de jos a spatelui, precum și genunchi, fără a se desface. De asemenea, puteți dormi cu ea pe cap!

Alternativ confortabil și, de asemenea, rece. Încercați să rotiți absoarbe în cald și rece de apă, mai ales dacă ați umflături. Încărcați câte o chiuvetă cu apă rece (65 de niveluri Fahrenheit) și un alt confortabil cu apă (110 niveluri Fahrenheit). Lasă-ți mâinile sau picioarele în confortabil apă timp de 5 până la 10 minute, și apoi schimbare să se răcească timp de un minut. Du-te înapoi la confortabilă pentru 3 până la patru minute, și apoi trece la rece pentru o mai min. Repetați acest lucru de 4 sau cinci ori.

Ceara. Acoperă mâinile sau picioarele în dizolvă ceara de parafină capcane de căldură pe articulații dureroase. Lăsați ceara pe în timp ce se răcește și se solidifică, apoi coaja de pe jos. Împreună cu reducerea dureri de artrita, ceara catifeleaza pielea.

Trendy-l. Pentru a face o 10 minute de gheață terapie de masaj, completați mici de hârtie sau spumă cani cu privire la un 3rd completă și, de asemenea, le congela. Când totul este setat pentru a face uz de, coaja de pe jos pe partea de sus a cupei pentru a expune gheață și, de asemenea, delicat glisați peste neplăcute locație. Încercarea de a preveni piese osoase din comun, cum ar fi pac genunchi și, de asemenea, cot mixt de factori.

Acoperi afectat zona cu o folie înainte de aplicarea de gheață pentru a asigura pielii, și puneți un prosop de mai jos pentru a ridica umezeala când gheața se topește. Puteți face, de asemenea, utilizarea de gheață învelite în plastic de dimensiuni mai mici zone. Comprese reci și acoperă, de asemenea, a ajuns de la 15 la 30 de minute poate facilita, de asemenea, dureri redus de spate sau de umeri!

Cum pentru a preveni progresia artritei

Cum pentru a preveni progresia artriteiÎncercați confirmat terapii complementare. Acupunctura. Această metodă de vechi poate scădea considerabil durerea, precum și îmbunătățirea caracteristică la indivizii cu unele tipuri de artrita care sunt moderate sau disconfort extreme, în ciuda a lua medicamente anti-inflamatorii sau disconfort medicamente. Cu toate acestea, se solicită răbdare. Este posibil să dureze un număr de săptămâni (până la 14) înainte de a vă simți mai bine.

Masaj. Numeroase tipuri de corp de locuri de muncă pot oferi ameliorarea durerii pe termen scurt. Puteți încerca întregului corp masaj suedez pentru ameliorarea anxietății și, de asemenea, de relaxare; masaj terapie, care face uz de presiune și se deplasează încet-accidente vasculare cerebrale mai profunde celulele musculare pentru a lansa noduri și, de asemenea, usurinta de stres; sau myofascial lansare, care utilizeaza de mult timp, extinderea accidente vasculare cerebrale pentru a calma stres în jurul valorii de celule conjunctive ale mușchilor!

Calma mintea să se relaxeze corpul. Special psihoterapie strategii ar putea ajuta să scuti de anxietate, mai mic stres psihologic, și de a îmbunătăți restul, care vă poate ajuta să se ocupe de durere: Hipnoterapia. Aceasta tehnica poate ajuta pe oameni să aibă grijă de disconfort sau de a muta atenția departe de ea.

Într-o stare hipnotică, vă oferă control pentru a subconstientul tau. Ta suprasolicitat conștient mintea ia o pauză, permițându-vă pentru a ajunge la o stare de profundă relaxare..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here